5 tips om goed te eten en te drinken op het werk

5 tips om goed te eten en te drinken op het werk

Om je werk goed te doen en jezelf fit te voelen, moet je wel in topconditie zijn en blijven. Goed eten en drinken helpt je daarbij:

Digitale zorg: mede mogelijk gemaakt door je zorgverzekeraar

Mensen houden van service en gemak, ook in de zorg. Veel zorgverzekeraars voorzien in die behoefte door digitale zorg aan te bieden. Uit onderzoek van Medicinfo blijkt dat het aanbieden van digitale zorg op afstand invloed heeft op de keuze voor een zorgverzekering. Biedt jouw zorgverzekeraar in 2020 ook zorg op afstand aan?

Lees hier wat de voordelen zijn van digitale zorg op afstand

  1. Drink voldoende. Gewoon kraanwater is prima. Thee of gefilterde koffie is ook goed. Per 24 uur heb je 1,5 liter vocht nodig.
  2. Drink zo min mogelijk zoete dranken.
  3. Verdeel je maaltijden goed, zodat je 'de man met de hamer' niet tegenkomt en niet meer gaat eten dan je van plan was.
  4. Bruinbrood is goed, volkorenbrood is beter.
  5. Eet veel groente, niet alleen bij de warme maaltijd, maar ook op de boterham of tussendoor. Dat is ook goed voor de darmwerking.